آخرین اخبار

هانی کرده با یک گلوله و ۴ ضربه چاقو روانه بیمارستان شد

هانی کرده در جریان درگیری در مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا زخمی شد.

اشتراک گذاری
19 دی 1402
کد مطلب : 11038

توازن

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۵:۳۶:۱۳
|

|

هانی کرده در جریان درگیری در مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا زخمی شد.

|

۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۵:۳۶:۱۳

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران سرهنگ سعید راستی از مصدومیت هانی کرده، یکی از اراذل سطح یک تهران در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش فارس، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز جاری مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح یک ) هانی کرده) با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه ادامه دارد از انتقال مصدوم به بیمارستان در جنوب تهران خبر داد.

گفتنی است پلیس در دستور العمل‌های خود افراد شرور را سطح بندی کرده و کسانی که تکرار شرارت داشته باشند از نظر پلیس در سطح یک تعریف شده و رفتار و حرکات آنان در کنترل و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد اما اراذل سطح ۲ کسانی هستند که معمولا نوچه‌های افراد سطح یک هستند و به کمک آنان در شرارت‌ها می‌آیند؛ اراذل سطح ۳ هم افرادی هستند که معمولا نوع شرارت آنها یک یا ۲ بار تکرار شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =